"Az erdei örömök előmozdítása"

Július óta a Brand World a STIHL legújabb fénypontja Waiblingenben. Kevesen ismerik annyira a Rems folyó partján lévő üzemet, mint Hans Peter Stihl. A cégalapító Andreas Stihl fiaként gyakorlatilag a cég területén nőtt fel. A "Blick ins Werk"-nek nyilatkozott az új kiállításról és annak a STIHL számára betöltött szerepéről.

Technológia és természet: Hans Peter Stihl
Technológia és természet: Hans Peter STIHL számára ez egy döntő kombináció, amelyet a STIHL márkavilág 1. szintjén kell felfedezni.

Örül az új külsőnek, amelyet az építési munkálatok adtak az 1-es üzemnek?

HANS PETER STIHL: Örülök, hogy a kínált információk teljes köre többet nyújt, mint magának a STIHL vállalatnak a bemutatása. A Brand World változatos és széleskörű kínálatával az a fő célunk, hogy a látogatóknak örömet okozzunk az erdők és a fa iránt. Ezzel szeretnénk a német erdőknek is teret adni.

Mely területeket tart különösen szépnek vagy sikeresnek? Van már kedvenc helye?

HANS PETER STIHL: Nagyon műszaki beállítottságú vagyok, ezért azt várnám, hogy a kedvenc helyem az lesz, ahol a lehető legtöbb technológiát lehet látni. Tehát valószínűleg az 1. szint. Néhány évvel ezelőtt mutattuk be az első elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel ellátott láncfűrészt, a STIHL MS 500i-t. A technológia szerelmesei számára nagyon érdekes, ha többet tudunk meg ennek a mindent megváltoztató innovációnak a hátteréről.

A Ön szerint mit jelent a Brand World a vállalat és a STIHL márka számára?

HANS PETER STIHL: A STIHL Brand World kiváló lehetőséget biztosít számunkra, hogy a természetre és az erdőkre vonatkozó nézeteinket szélesebb körben is megismertessük. Végül is mi is érdekeltek vagyunk abban, hogy a lehető legtöbbet tegyük az egészséges erdőkért és azok megőrzéséért. Az erdők és az erdőgazdálkodás megelevenítésének ilyen egyedi megközelítésével a márkavilág értékes tudást közvetít, miközben bemutatja a STIHL szerepét a természet gondozásában.

Köszönjük szépen a beszélgetést, Stihl úr!

Érdekelheti még