Waiblingen, 2018. május 3. | Vállalati sajtóközlemény
A waiblingeni látogatás során fontos STIHL termékújdonságokat mutattak be az amerikai forgalmazóknak.
A STIHL csoport bevételeinek mintegy 30 százalékát az USA-ban termeli. A STIHL számára hagyományosan a legfontosabb piac, ahol a vezeték nélküli termékek értékesítése az utóbbi időben ugrásszerűen megnőtt: Mindössze 15 hónap alatt a STIHL akkumulátoros szerszámok piaci részesedése az USA-ban megtízszereződött. A termékportfólió is jelentősen bővült ez idő alatt - egy vezeték nélküli termékcsaládról háromra.
A STIHL 1974 óta van jelen az Egyesült Államokban, saját gyártó és értékesítő cégével, a Virginia Beachen található STIHL Inc.-vel. Az amerikai piacot hat saját tulajdonú és öt független forgalmazó szolgálja ki - olyan partnerek, akikkel a STIHL már évek óta sikeresen együttműködik, bizalmi kapcsolatot kiépítve. A német anyavállalat április végén Waiblingenbe hívta a forgalmazókat, hogy megvitassák az amerikai piacra vonatkozó stratégiát.
"Partnereink és ügyfeleink az USA-ban számíthatnak arra, hogy a STIHL továbbra is családi vállalkozás marad - a hűség, a tisztesség, a hosszú távú perspektíva és természetesen a prémium minőség iránti elkötelezettség értékein alapul" - mondta dr. Nikolas Stihl, a STIHL tanácsadó és felügyelő bizottságának elnöke az ülésen.
Norbert Pick, a STIHL marketingért és értékesítésért felelős igazgatósági tagja kifejtette: "Minden tevékenységünk során rendkívül magas követelményeket támasztunk, és termékeinket pontosan az ügyfelek igényeihez igazítjuk. Ennek eredménye, hogy több mint 90 éve sikeresek vagyunk, egy folyamatosan változó környezetben."
Bjoern Fischer, a STIHL Inc. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy a STIHL termékek darabonkénti értékesítése az USA-ban az elmúlt tíz évben több mint kétszeresére nőtt. "Óriási további potenciált látok a piacunkon a vezeték nélküli termékek terén - különösen azért, mert a 9000 kereskedőből álló nagy értékesítési hálózatunkon keresztül széles és vonzó STIHL-termékválasztékot tudunk kínálni ügyfeleinknek" - mondta Fischer, majd hozzátette: "A jövőben a digitális termékek és szolgáltatások is nagyobb hangsúlyt kapnak majd."